Op deze pagina kun je terecht voor de meest voorkomende vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?

Heeft u bij ons in de webshop een bestelling geplaatst, maar heeft u hier geen bevestiging van ontvangen via de mail? Wacht dan altijd minimaal 60 minuten. Het kan soms even duren voordat deze e-mail verzonden wordt vanuit ons systeem. Controleer ook altijd uw spam/ongewenste e-mailbox, soms belandt onze e-mail daarin. Heeft u na 60 minuten nog steeds niets ontvangen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Het kan wellicht zijn dat er een typefout is gemaakt in het mailadres tijdens het bestellen. Geen zorgen: Indien uw betaling geslaagd is, verwerken wij uw bestelling automatisch. Wij zullen u alsnog een bestelbevestiging sturen. 

Mijn device gaat niet aan, wat nu?

Heeft u uw product ontvangen, maar gaat deze niet aan? Als u een toestel heeft met een uitneembare accu, dan kan het zo zijn dat deze niet goed contact maakt in uw toestel. Haal hiervoor de achterkant van uw toestel voorzichtig los en druk de accu goed aan. Indien u een toestel heeft zonder uitneembare accu, dan raden wij u aan om hem minimaal één uur aan de oplader aan te sluiten. Het kan zijn dat uw accu gewoon leeg is. Controleer ook of het lampje op de lader ook brand als deze aanwezig is. Zo kunnen we uitsluiten of het aan de oplader ligt. Heeft bovenstaande geen uitkomst geboden? Wij helpen u graag verder. Neem contact op met onze klantenservice.

Wat is de garantie periode?

Wanneer u een laptop of MacBook bij ASLDevice koopt, krijgt u hier standaard de bijbehorende oplader gratis meegeleverd. Alle devices zijn voorzien van de laatste update van het juiste besturingssysteem. Bij de iMac wordt ook het toetsenbord en muis opgestuurd. Uit hygiënisch oogpunt levert ASLDevice geen oordopjes mee.